Salariul de mizerie și volumul mare de muncă creează probleme celor de la Consiliul Județean, care nu reușesc să angajeze un medic specialist pentru președinția Comisiei de evaluare a persoanelor cu handicap.
Comisia este compusă din cinci persoane: preşedinte, care trebuie să fie medic specialist, angajat al Direcției Generale pentru Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC), un medic al Direcţiei de Sănătate Publică Braşov, un asistent social, un psiholog şi un reprezentat al unui ONG, ultimii trei membri stabiliți de Consiliulcătre Judeţean.
„Din păcate, nu reuşim să găsim un preşedinte al comisiei, deşi pentru ocuparea acestui post am organizat mai multe concursuri, la care nu s-a prezentat nici un candidat. Acesta trebuie să fie medic specialist în medicina muncii, pe această specializare fiind foarte puțini la Brașov. Apoi, mai este şi problema salariului: dacă într-un spital un medic specialist câştigă în jur de 3.000 de lei, preşedintele comisiei poate primi 1.700 de lei net. În schimb, volumul de muncă este imens. Fiecare dosar trebuie verificat, iar în ultima perioadă se depun tot mai multe solicitări de încadrare într-un grad de handicap, chiar dacă nu toate pot fi încadrate într-un grad de handicap, trebuie cercetate și dată apoi o rezoluție”, a precizat Mariana Câju, președintele Comisiei de sănătate din Consiliul Județean Brașov.
Salariul de mizerie și volumul mare de muncă creează probleme celor de la Consiliul Județean, care nu reușesc să angajeze un medic specialist pentru președinția Comisiei de evaluare a persoanelor cu handicap.
Comisia este compusă din cinci persoane: preşedinte, care trebuie să fie medic specialist, angajat al Direcției Generale pentru Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC), un medic al Direcţiei de Sănătate Publică Braşov, un asistent social, un psiholog şi un reprezentat al unui ONG,