Premierul Victor Ponta a declarat că linia de metrou care ar urma să lege Capitala de Aeroportul „Henri Conadă” nu ar fi eficientă din punct de vedere economic, deoarece traficul de pasageri ar fi mic, iar veniturile din bilete nu ar acoperi nici măcar costul de întreţinere, nu numai investiţia. El a anunţat că s-au alocat bani doar pentru studiile de fezabilitate necesare acestui tronson.
În ciuda declaraţiilor sale, oficiali din Ministerul Transporturilor au susţinut că de această viitoare linie de metrou s-ar folosi şi oamenii care locuiesc în zona de Nord a Capitalei, o zonă în plină dezvoltare, dar şi cei care merg la cumpărăturii în centrele comerciale din această pare a oraşului. Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a menţionat un studiu făcut de japonezi care arată că traficul pe cele 12 staţii ale tronsonului ar fi de 40.000 de călători pe zi, lucru însă considerat insuficient de către premier în contextul acoperirii costurilor de întreţinere.
Oficiali din Ministerul Transpporturilor au afirmat că toate părţile implicate vor fi convocate într-o şedinţă comună pentru a analiza o posibilă reducere a costurilor necesare Magistralei 6.
Acest proiect beneficiază de un sprijin financiar major- un împrumut de 300 aproximativ 300 milioane de euro- din partea Guvernului Japoniei.
Premierul Victor Ponta a declarat că linia de metrou care ar urma să lege Capitala de Aeroportul „Henri Conadă” nu ar fi eficientă din punct de vedere economic, deoarece traficul de pasageri ar fi mic, iar veniturile din bilete nu ar acoperi nici măcar costul de întreţinere, nu numai investiţia. El a anunţat că s-au alocat bani doar pentru studiile de fezabilitate necesare acestui tronson.
În ciuda declaraţiilor sale, oficiali din Ministerul Transporturilor au susţinut că de această viitoare linie de metrou s-ar folosi şi oamenii care locuiesc în zona de N