DEZNÃDEJDE Ca sã nu mai existe niciun dubiu, dar nici vreo sperantã, cã trenul de Husi s-ar putea reîntoarce acasã anul acesta, trebuie spus cã societatea care a câstigat licitatia de închiriere a liniei s-a dovedit, într-adevãr, neserioasã! Nici mãcar nu s-a dus sã semneze contractul cu CNCF “CFR” SA, fapt pentru care, sectia neinteroperabilã Crasna – Husi va fi scoasã din nou la licitatie. “Suntem fãrã noroc”, cred ceferistii huseni. “Poate e mai bine cã acea firmã fantomã nu a mai venit la Husi”, a spus si senatorul Nelu Tãtaru, cel care a solicitat Ministerului Transportului lãmuriri cu privire la situatia trenului de Husi.
Entuziasmul pe care husenii l-au avut în primãvara acestui an, când s-a aflat cã o societate din Bucuresti a licitat si a câstigat, printre altele, linia Crasna – Husi, s-a stins. Asa cum se anuntase, pânã în prima lunã de toamnã trenul trebuia sã fie în garã! Ce-i drept, multi s-au arãtat sceptici îndatã ce au aflat cine este firma care a câstigat licitatia, SC Fulger Transport Interurban de Cãlãtori SRL, înfiintatã cu doar câteva zile înainte de licitatie, cu “rãdãcini” într-un off-shore din Cirpu – Caumalis Ventures Ltd si administrat de un individ condamnat la închisoare cu executare pentru înselãciune, cu doar câteva luni înainte de a se arãta mare amator de afaceri în domeniul transportului feroviar.
Sectia Crasna – Husi va fi scoasã din nou la licitatie!
Senatorul de Husi, Nelu Tãtaru, este parlamentarul care a fãcut demersuri sustinute pentru ca husenii sã beneficieze din nou de transport feroviar în zona lor. “Fiecare husean cu care m-am întâlnit, fiecare persoanã care a trãit si trãieste în acest oras si stie cã trenul acesta era, pe lângã semnificatia lui sentimentalã, unul din argumentele economice importante care poate sã ne ajute sã ne dezvoltãm orasul, mi-a cerut sã lupt pentru readucerea trenului în Gara Hus