Urmărirea persoanelor în mediul online este un subiect controversat, însă se pare că GOOGLE testeză un sistem care urmăreşte oamenii în lumea reală. Mecanismul testat de GOOGLE urmăreşte persoanele aflate la cumpărături pe arterele principale dintr-un oraş, anunta Mediafax.
Potrivit Daily Mail, sistemul foloseşte locaţia persoanei pentru a putea determina în ce magazin se află, pentru ca apoi să verifice dacă persoana respectivă a căutat o reclamă a magazinului respectiv în mediul online înainte de merge la cumpărături.
Dispozitivul de urmărire va ţine evidenţa ratelor de conversie din mediul oline atunci când utilizatorul accesează o reclamă în mod direct, sau când vizitează un site web prezentat într-o reclamă.
Google câştigă aproximativ 100 de milioane de dolari într-o singură zi prin vânzarea reclamelor (Google Ads) către afaceri online.
Detalii, AICI.
Urmărirea persoanelor în mediul online este un subiect controversat, însă se pare că GOOGLE testeză un sistem care urmăreşte oamenii în lumea reală. Mecanismul testat de GOOGLE urmăreşte persoanele aflate la cumpărături pe arterele principale dintr-un oraş, anunta Mediafax.
Potrivit Daily Mail, sistemul foloseşte locaţia persoanei pentru a putea determina în ce magazin se află, pentru ca apoi să verifice dacă persoana respectivă a căutat o reclamă a magazinului respectiv în mediul online înainte de merge la cumpărături.
Dispozitivul de urmărire va ţine evidenţa ratelor de conversie din mediul oline atunci când utilizatorul accesează o reclamă în mod direct, sau când vizitează un site web prezentat într-o reclamă.
Google câştigă aproximativ 100 de milioane de dolari într-o singură zi prin vânzarea reclamelor (Google Ads) către afaceri online.
Detalii, AICI.