Fiecare român a cheltuit anul trecut aproape 33 de euro pe produse cosmetice, de îngrijire şi de parfumerie, respectiv 2,7 euro pe lună, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de Gilles Antoine, country manager al L’Oreal România. România se află la coada clasamentului în ceea ce priveşte suma cheltuită luna de români pe produse cosmetice.
“Anul trecut piaţa de produse cosmetice din România a fost de circa 620 de milioane de euro, în uşoară creştere faţă de 2011”, spune francezul venit acum un an la conducere L”oreal România. El precizează că avansul de anul trecut al pieţei a fost de 1-1,5%. Mai mult valoarea pieţei cuprinde toate sectoarele – de parfumerie (ex Douglas, Marionnaud – lanţuri care vând produsele brandurilor de lux), cosmetică (Sephora, Farmec, Avon), îngrijire (L’Oreal, Amway, Bioderma). Sunt incluse atât vânzările din comerţ cât şi cele directe.
Pentru acest an şeful L’Oreal estimează o creştere mică a pieţei, similară celei de anul trecut.
Fiecare român a cheltuit anul trecut aproape 33 de euro pe produse cosmetice, de îngrijire şi de parfumerie, respectiv 2,7 euro pe lună, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de Gilles Antoine, country manager al L’Oreal România. România se află la coada clasamentului în ceea ce priveşte suma cheltuită luna de români pe produse cosmetice.
“Anul trecut piaţa de produse cosmetice din România a fost de circa 620 de milioane de euro, în uşoară creştere faţă de 2011”, spune francezul venit acum un an la conducere L”oreal România. El precizează că avansul de anul trecut al pieţei a fost de 1-1,5%. Mai mult valoarea pieţei cuprinde toate sectoarele – de parfumerie (ex Douglas, Marionnaud – lanţuri care vând produsele brandurilor de lux), cosmetică (Sephora, Farmec, Avon), îngrijire (L’Oreal, Amway, Bioderma). Sunt incluse atât vânzările din comerţ cât şi