Scris de A. Strugariu - O tânără mămică din Timişoara ne-a sesizat cu privire la faptul că a vrut să cumpere peşte pentru copil dintr-un hypermarket şi a constatat că produsul era alterat. Femeia a încercat să ia legătura cu autorităţile pentru a depune reclamaţie, însă în zadar. La telefoanele de la Protecţia Consumatorilor ori nu răspunde nimeni pentru a-ţi prelua reclamaţia, ori vorbeşti cu robotul în weekend. Aceeşi situaţie şi la Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor. Autorităţile au dispus în cele din urmă retragerea de la comercializare a produsului, la sesizarea www.tion.ro!
Femeia a fost la cumpărături vineri seara. A vrut să cumpere şi peşte, file de şalău, l-a pus în coş, iar la casă, pentru că i s-a părut suspect cum arăta produsul, a decis să desfacă punga. Surpriză, carnea avea un miros urât, înţepător.
„Vineri seara am fost la real,-ul de pe Calea Şagului. Am vrut să iau peşte pentru fiul meu. Am spus hai să luăm peşte proaspăt, nu l-am luat congelat (…) I-am spus vânzătorului de acolo să-mi recomande un peşte bun. El mi l-a recomandat: file de şalău de Nil. Era 49,99 lei kilogramul, nu e peşte ieftin… Eu de acolo am simţit un miros, dar oricum peştele are un miros… Am ajuns la casă, au scanat toate produsele, după care am zis să desfac totuşi punga. Era nu vechi, ci împuţit! Îţi venea să vomiţi… Am rugat-o pe doamna de la casă să-şi dea cu părerea. În secunda doi l-a luat şi l-a aruncat. Ăsta-i împuţit, nu stricat, a spus… Au chemat o colegă, mi-au făcut storno, se poate vedea pe bon că e cu minus (…) Am întrebat dacă este un şef, un responsabil cu care să pot vorbi, au spus că nu”, povesteşte Adina Flondor.Protecţia Consumatorilor… de luni până vineri
A doua zi, sâmbătă, tânăra a vrut să depună o reclamaţie. A încercat să sune la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Timiş, dar nu i-a