Americanii de la Chevrolet i-au făcut câteva operaţii estetice modelului Spark, o maşină deja familiară multor români. Noul Spark, pentru că tot e la modă chestia asta cu "noul" sau "noua", arată puţin mai altfel decât predecesorul, dar a rămas aceeaşi maşinuţă uşor de condus, economică şi mai ales prietenoasă. Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre Noul Chevy Spark
Sursa: Adi Dobre
Vă promiteam la ultimul test-drive, cel cu Mazda 6 Wagon, în finalul materialului, că următoarea poveste va fi despre Noul Chevrolet Spark. O maşină la prima vedere mică. Lungimea e de 3.595 mm, lăţimea de 1.597 mm, iar înălţimea de 1.522 mm. Dar nu e mică. Am început exact cu ceea ce nu îmi place, cu cifre, dar trebuia ca din start să vedem cu cine avem de a face!
Exteriorul lui Noului Spark e mai mult decât interesant. Privit din faţă, micuţul automobil al celor de la Chevrolet pare fioros. Poate asta au şi vrut design-erii de la Chevy. Aud însă că design-ul Noului Spark a fost votat, fireşte dintre mai multe variante, de către fanii acestui model, de cumpărători aşadar. Interesant! Maşina nu arată rău.
Surprizele de la interior
La interior am avut o surpriză. Noul Spark are şasiul ceva mai mare decât predecesorul său, amănunt dat de Florentina, "stăpâna" maşinii. Asta se vede mai ales la interior. E o maşină practic cu cinci locuri şi, pe bune, chiar sunt cinci locuri. În faţă stai lejer. Singura mea mare problemă e, ca de obicei, cea legată de dimensiunea scaunului şoferului. La picioarele mele lungi, mi se pare, cum să spun, scurt, ăs