News Urmărirea persoanelor în mediul on-line este un subiect controversat, însă se pare că GOOGLE testeză un sistem care urmăreşte oamenii în lumea reală. Potrivit informaţiilor, mecanismul testat de GOOGLE urmăreşte persoanele aflate la cumpărături pe arterele principale dintr-un oraş.
Potrivit Daily Mail, sistemul foloseşte locaţia persoanei pentru a putea determina în ce magazin se află, pentru ca apoi să verifice dacă persoana respectivă a căutat o reclamă a magazinului respectiv în mediul online înainte de merge la cumpărături.Google câştigă aproximativ 100 de milioane de dolari într-o singură zi prin vânzarea reclamelor (Google Ads) către afaceri online, arată statistici recente citate de cotidianul britanic.Dispozitivul de urmărire va ţine evidenţa ratelor de conversie din mediul oline atunci când utilizatorul accesează o reclamă în mod direct, sau când vizitează un site web prezentat într-o reclamă.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET
News Urmărirea persoanelor în mediul on-line este un subiect controversat, însă se pare că GOOGLE testeză un sistem care urmăreşte oamenii în lumea reală. Potrivit informaţiilor, mecanismul testat de GOOGLE urmăreşte persoanele aflate la cumpărături pe arterele principale dintr-un oraş.
Potrivit Daily Mail, sistemul foloseşte locaţia persoanei pentru a putea determina în ce magazin se află, pentru ca apoi să verifice dacă persoana respectivă a căutat o reclamă a magazinului respectiv în mediul online înainte de merge la cumpărături.Google câştigă aproximativ 100 de milioane de dolari într-o singură zi prin vânzarea reclamelor (Google Ads) către afaceri online, arată statistici recente citate de cotidianul britanic.Dispozitivul de urmărire va ţine evidenţa ratelor de conversie din mediul oline atunci când utilizatorul accesează o reclamă în mod direct, sau când vizitează un site web prezentat în