Campania Jucăriilor de Pluş a început în Magazinul Ikea. Astfel, pentru fiecare jucărie de pluş sau carte de poveşti cumpărate din magazin în perioada 3 noiembrie 2013 - 4 ianuarie 2014, Ikea Foundation donează un euro pentru educaţia copiilor, a anunţat retailerul într-un comunicat de presă.
De când a început Campania Jucăriilor de Pluş, fundaţia a donat 57 milioane de euro către UNICEF şi Salvaţi Copiii, ajutând peste 10 milioane de copii din 45 de ţări să aibă acces la educaţie şi, prin asta, să aibă şansa unui bun început în viaţă. "În România, susţinem proiectul dezvoltat de Salvaţi Copiii: Şanse egale pentru toţi copiii, într-o societate fără discriminare, ce beneficiază de o sponsorizare de 1,5 milioane de euro din partea Ikea Foundation. Acest proiect are ca scop combaterea discriminării împotriva a două dintre cele mai vulnerabile grupuri de copii din România: copiii de etnie romă şi copiii ce prezintă risc pentru a dezvolta o problemă de sănătate mintală", spun reprezentanţii magazinului.
În perioada iunie-decembrie 2012, Ikea Foundation şi Salvaţi Copiii România au ajutat peste 1.400 de copii din familii defavorizate să aibă acces la consiliere. 200 de copii romi au participat la grădiniţe estivale şi activităţi pregătitoare pentru primul an de şcoală şi 895 de părinţi au învăţat despre importanţa educaţiei în cadrul unor ateliere parentale. "Şi nu vrem să ne oprim aici. Fiecare super-erou de pluş duce planurile noastre mai departe, iar visurile copiilor mai aproape de a se îndeplini", au continuat reprezentanţii Ikea, în comunicatul de presă citat.
Campania Jucăriilor de Pluş a început în Magazinul Ikea. Astfel, pentru fiecare jucărie de pluş sau carte de poveşti cumpărate din magazin în perioada 3 noiembrie 2013 - 4 ianuarie 2014, Ikea Foundation donează un euro pentru educaţia copiilor, a anunţat retailerul într-un comunicat de pre