Se scumpeşte benzina, asta e de rău, mai ales că românul nici după pâine nu mai merge pe jos, vin, inevitabil, şi alte creşteri de preţuri, speranţe de bani mai mulţi au atât de puţini dintre noi, dar, ce mai contează. În mai puţin de trei săptămâni avem din nou ocazia să ne bulucim în magazine, după plasme, combine frigorifice, tablete de Moş Crăciun şi tot felul de alte lucruri fără de care, e drept, am putea trăi, dar viaţa n-ar mai fi la fel. Că ai sau nu bani în acest moment contează mai puţin, important este să te dai peste cap şi să nu ratezi BLACK FRIDAY, deja ediţia a III-a şi la români.
Vorbeam, mai zilele trecute, de faptul că românii n-ar fi chiar inconştienţi. Îşi doresc să pună bani de-o parte, şi nu puţini dintre ei, chiar 85%. Doar că uită repede de astfel de obiective în ziua de salariu, în ziua când o rudă mai cu dare de mână se mileşte şi mai întinde şi amărâtului câte ceva, în ziua de reduceri... Tentaţiile sunt atât de multe încât mai că uiţi de ce ar putea să ţi se întâmple mâine.
Comercianţii au grijă să ambaleze frumos ofertele, din punctul ăsta de vedere n-aveţi nicio teamă. Îţi trebuie un aspirator nou, că actualul te-a lăsat chiar în campania de curăţenie săptămânală, e imposibil să nu ai la îndemână oferta vreunui magazin de electrocasnice. Şi ce vezi acolo? Aparate foto la mega reduceri, sau tablete, că tot te bate la cap de atâta vreme cel mic, sau..., sau...
Ultima găselniţă – voucher de o sută, două de lei, dacă în săptămâna următoare te hotărăşti să revii, să mai pui tu de trei ori pe atât şi să pleci cu încă un produs. Pe pariu că dacă o faci mai primeşti alte tichete de cheltuit în aceeaşi manieră?
Mulţi chiar o fac, puţini au nevoie imediată de ce cumpără, însă în niciun caz nu se poate spune că banii investiţi în campaniile de marketing n-aduc mult mai mult. Cam aşa este şi cu „Vinere