BlackBerry nu este în cea mai bună poziţie în care s-a regăsit vreodată, dar are un succes imens cu aplicaţia BBM. De când a lansat-o pe Android şi iOS a strâns câteva zeci de milioane de utilizatori şi oamenii sunt mai activi pe BBM decât pe unele aplicaţii rivale.
Spre finalul lunii octombrie, BlackBerry ajungea la circa 20 de milioane de utilizatori noi prin Android şi iOS. În total, compania are 80 de milioane de utilizatori. Spre comparaţie, BGR nota că Viber a ajuns la 50 de milioane de utilizatori în doi ani, pe când Line, o aplicaţie care a apăut pe fondul dezastrului de la Fukushima şi a avut o creştere foarte mare, a ajuns la 40 de milioane de utilizatori într-un an.
Totuşi, trebuie menţionat că BlackBerry nu a venit ca startup, foarte mulţi oameni care au avut BlackBerry şi au folosit BBM au aşteptat aplicaţia pe celelalte platforme încă din momentul în care au migrat spre acelea. Mai interesante sunt cifrele care arată cam cât de folosită e aplicaţia, în comparaţie cu celelalte.
BGR susţine că a obţinut de la Mobidia câteva informaţii despre cât de bine merge BBM. Astfel, aplicaţia a fost folosită în medie 40 de minute în SUA, în săptămâna lansării. Spre comparaţie, aplicaţia Tango de la Microsoft a interesat utilizatorii cam 24 de minute. BlackBerry aproape a egalat Viber, care a ajuns la 44 de minute, dar toate acestea sunt încă departe de cea mai interesantă: Kik cu 106 minute.
În Europa, însă, lucrurile arată mult mai bine pentru canadieni. Utilizatorii au fost activi 59 de minute, depăşind Line care a ajuns la doar 38 de minute. Totuşi, pe acest continent nu mai e Kik la modă, ci WhatsApp care menţine utilizatorii activi aproximativ 160 de minute. Însă şi BBM este la început pe aceste platforme şi ar putea deveni un produs important pentru companie în timp.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tec