Actorul american Matt Damon ar fi fost plătit cu suma de 3 milioane de dolari pentru o apariţie de 20 de secunde într-o reclamă la Nespresso, în regia lui Grant Heslov, alături de George Clooney, ceea ce înseamnă 150.000 de dolari pe secundă
"Matt este una dintre puţinele vedete de la Hollywood care a refuzat majoritatea ofertelor pentru reclame care promovează diverse produse. Dar această ofertă a fost însoţită de un onorariu imens şi de faptul că lucrează cu oameni în care are încredere, producătorul lungmetrajului «The Monuments Men» Grant Heslov şi George Clooney, partenerul său din film", a declarat o sursă pentru publicaţia The New York Post, informează contactmusic.com.
George Clooney este imaginea brandului Nestlé în afara Statelor Unite din 2006 şi noua reclamă mizează pe farmecul său irezistibil.
În noua reclamă la Nespresso, intitulată "În numele plăcerii", George Clooney este păcălit de o femeie atrăgătoare care vrea să îşi bea cafeaua singură şi trimite un grup de fane ale actorului care să îl asalteze, astfel încât să fie lăsată în pace.
Matt Damon apare în versiunea mai scurtă a reclamei, în care de data aceasta, George Clooney este cel care vrea să îşi bea liniştit cafeaua şi trimite femeile pe urmele prietenului său.
Francizele cinematografice "Ocean's" şi "Jason Bourne" i-au adus actorului Matt Damon statutul de star la Hollywood şi, totodată, numeroase colaborări cu regizori şi actori de succes. Astfel, Matt Damon a jucat, printre altele, în "Cârtiţa", regizat de Martin Scorsese, "Agenţia secretă", de Robert de Niro, şi "Syriana", de Stephen Gaghan. El apare şi pe afişul filmului "Informatorul!/ The Informant!", regizat de Steven Soderbergh, în drama "Invictus", regizată de Clint Eastwood, dar şi în "Fraţii Grimm", de Terry Gilliam, lansat în 2005.
Recent, Matt Damon a jucat alături de Jodie Foster în superp