Potrivit unui studiu realizat recent de producătorul de sticlă Saint-Gobain Glass România, liderul pieţei locale de profil, consumul de sticlă decorativă de interior şi de oglinzi a crescut cu aproximativ 13% în ultimii ani, în timp ce procentul sticlei float utilizată la interior este în scădere, se arată într-un comunicat remis ieri redacţiei.
"Deşi sticla clară (float) ocupă în continuare cel mai mare procent din consumul de sticlă de interior, aproximativ 67%, în ultimii trei ani s-a înregistrat o creştere semnificativă şi pe segmentul celei de design şi a oglinzilor", a declarat Cosmin Popescu, directorul de Marketing al Saint-Gobain Glass România.
Dacă, acum trei ani, sticla float ocupa aproximativ 80% din consumul total de sticlă de interior, în prezent, aceasta ocupă aproximativ 67%, 30% din consum fiind reprezentat de sticla decorativă şi de segmentul de oglinzi.
Studiul Saint-Gobain Glass a mai arătat că majorarea consumului de sticlă de interior ar putea fi determinată de creşterea producţiei de mobilier dedicat pieţei interne şi a celei de export, dar şi de soluţiile inovatoare pentru aplicaţiile din sticlă (obiecte sanitare, totem-uri publicitare etc). "În următoarea perioadă, estimăm că se va observa o creştere a utilizării sticlei decorative în special în fabricarea mobilierului, placărilor pe segmentul amenajarilor de băi şi bucătării, precum şi în utilizarea sticlelor decorative arhitecturale pentru pereţi despărţitori, cabine de duş şi partiţionări", a adăugat Cosmin Popescu.
SGG România mizează în acest context pe aportul sticlelor de interior SGG Decorglass, oglinzilor SGG Miralite Revolution, precum şi a geamurilor lăcuite SGG Planilaque Evolution şi SGG U-Glass, ce le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi decora spaţiile după propriile necesităţi şi exigenţe.
Potrivit unui studiu realizat recent de producătorul de