Un tanar a avut parte de cea mai neplacuta experienta in momentul in care a cumparat niste preparate fast-food. Vanzatorul l-a tinut jumatate de ora in strada fara sa-i dea un bon fiscal, iar mancarea pe care a cumparat-o avea un gust ciudat. Florentin Cristinel P. se afla cu prietena lui in Baza 3, ieri, in jurul pranzului, si cauta un fast-food pentru a cumpara ceva de mancare. A gasit unul pe strada Bucium nr. 23, unde a comandat doua shaorma si doua sucuri. A primit comanda, a achitat-o si in momentul in care a cerut un bon fiscal, pentru ca produsele pareau expirate si aveau un gust ciudat, vanzatorul i-a spus ca nu stie sa foloseasca casa de marcat si ca seful lui se ocupa de acest aspect. Tanarul sustine ca a aruncat mancarea dupa prima inghititura.
Acesta este hotarat sa depuna reclamatie la Protectia Consumatorului. "E prima si cu siguranta si ultima data cand mai cumpar mancare de aici. Am stat mai bine de jumatate de ora sa astept un bon, iar la urma vanzatorul ma intreaba daca nu am sa-i vand o tigara. Am cerut un bon, la care vanzatorul, un domn cu ochelari, m-a intrebat: «Da vrei si bon?». Cauta omul casa de marcat, prafuita de pe undeva de dedesubt si o baga in priza, imi spune sa mai astept, dupa 3-5 minute scoate capul pe geam si imi zice: «Nu stiu sa folosesc casa de marcat». Il intreb daca are numarul la OPC si unde este afisata autorizatia de functionare, la care vanzatorul imi raspunde indignat: «La sefu', si daca doriti bon, il sun pe sefu' sa vina sa va scoata, pentru ca eu nu stiu». Eu am cumparat doua shaorma si doua sucuri. Langa mine mai erau doua domnisoare care asteptau bonul de consumatie. Voi depune reclamatie la OPC", a spus tanarul.
Un tanar a avut parte de cea mai neplacuta experienta in momentul in care a cumparat niste preparate fast-food. Vanzatorul l-a tinut jumatate de ora in strada fara sa-i dea un bon fiscal