News Conducerea Nova Apaserv a demarat în acest an o campanie de citire a apometrelor şi se spera ca la final să existe o situaţie clară asupra datoriilor fiecărui consumator. În realitate, doar botoşănenii care îşi plătesc facturile i-au lăsat pe angajaţii Nova Apaserv să verifice apometrele.
„Cei care sunt rău-platnici şi care nu şi-au achitat nicio factură, nu deschid uşa. Am făcut la şase luni, o verificare a apartamentelor şi am putut să intrăm în 60-70% din apartamente. Problema noastră o reprezintă rău-platnicii. Ăştia nici nu deschid uşa pentru a putea verifica apometrele şi nici nu plătesc facturile. Ei sunt acţionaţi în judecată”, a spus Gabriel Cârlan, directorul general al Nova Apaserv.
Pentru că rău-platnicii nu permit citirea apometelor, reprezentanţii Nova Apaserv s-au gândit să îi pună la plată şi să-i oblige să achite toate pierderile de pe o scară de bloc.
„Asociaţiile mi-au propus să trecem diferenţa de consum, de pe o scară de bloc, la cei care nu ne permit să verificăm apometrele. Legal nu putem să o facem. În plus, există posibilitatea ca ulterior să îmi perimită citirea contorului şi trebuie să îi dau banii înapoi şi să fac recalcularea pe scară şi îi pun la plată pe ceilalţi locatari. Eu nu încasez la nimeni în plus. Eu citesc contorul de scară şi încasez în funcţie de cât indică acesta. Dacă cineva plăteşte în plus, plăteşte pentru vecinul care fură sau nu anunţă indexul real”, a mai precizat directorul Nova Apaserv.
News Conducerea Nova Apaserv a demarat în acest an o campanie de citire a apometrelor şi se spera ca la final să existe o situaţie clară asupra datoriilor fiecărui consumator. În realitate, doar botoşănenii care îşi plătesc facturile i-au lăsat pe angajaţii Nova Apaserv să verifice apometrele.
„Cei care sunt rău-platnici şi care nu şi-au achitat nicio factură, nu desch