Cele mai mari nouă companii din piaţa asigurărilor generale au acumulat în perioada ianuarie-septembrie din acest an peste 10.000 de reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi de gestionarea dosarelor de daună, potrivit datelor agregate de ZF de pe site-urile proprii ale asigurătorilor.
Astfel, ponderea plângerilor înregistrate la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) de asigurătorii mari în numărul total de contracte a ajuns la 0,09% după primele nouă luni ale anului.
„În ceea ce priveşte numărul de reclamaţii, nu trebuie să ne limităm la a privi strict o cifră care creşte sau scade de la un an la altul sau de la o lună la alta, trebuie să luăm în considerare şi câte din acestea sunt întemeiate şi mai precis, numărul reclamaţiilor raportat la numărul de contracte în vigoare, acest raport putând fi considerat cu adevărat relevant pentru calitatea serviciilor oferite“, comentează Adriana Ohanisian, director customer care al Allianz-Ţiriac.
Euroins a înregistrat cei mai mulţi clienţi nemulţumiţi, numărul plângerilor consemnate de subsidiara locală a bulgarilor de la Eurohold ridicându-se la 3.504 în perioada ianuarie-septembrie. Subscrierile Euroins sunt concentrate în proporţie de 90% pe nişa asigurărilor auto obligatorii, fapt care explică ponderea mare a petiţiilor în raport cu numărul contractelor. Continuarea pe ZFCorporate
Cele mai mari nouă companii din piaţa asigurărilor generale au acumulat în perioada ianuarie-septembrie din acest an peste 10.000 de reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi de gestionarea dosarelor de daună, potrivit datelor agregate de ZF de pe site-urile proprii ale asigurătorilor.
Astfel, ponderea plângerilor înregistrate la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) de asigurătorii mari în numărul total de contracte a ajuns la 0,09% după primele nouă luni ale anului.