News Timişoreana a fost cel mai vândut brand de bere anul trecut, din punctul de vedere al volumului, menţinându-se în faţa Golden Brau sau Bergenbier, concurenţii direcţi de pe acelaşi segment de preţ, potrivit unei analize a ZF pe baza datelor firmei de cercetare Canadean.
Brandurile de bere situate pe segmentul mainstream (de mijloc) de preţ au rămas cele mai vândute în România anul trecut. Astfel, Timişoreana, Goldean Brau, Bergenbier, Albacher şi Skol şi-au disputat o industrie în care s-au vândut anul trecut 18,2 milioane de hectolitri de bere, respectiv un consum de 89 de litri/capita.
Citeste mai mult pe Zf.ro
News Timişoreana a fost cel mai vândut brand de bere anul trecut, din punctul de vedere al volumului, menţinându-se în faţa Golden Brau sau Bergenbier, concurenţii direcţi de pe acelaşi segment de preţ, potrivit unei analize a ZF pe baza datelor firmei de cercetare Canadean.
Brandurile de bere situate pe segmentul mainstream (de mijloc) de preţ au rămas cele mai vândute în România anul trecut. Astfel, Timişoreana, Goldean Brau, Bergenbier, Albacher şi Skol şi-au disputat o industrie în care s-au vândut anul trecut 18,2 milioane de hectolitri de bere, respectiv un consum de 89 de litri/capita.
Citeste mai mult pe Zf.ro