Misiunea lui Charles de Jerphanion va fi redefinirea și optimizarea politicii imobiliare a grupului, care deține mai multe mărci de retail precum cora, Match, Truffaut, Animalis, Houra.fr sau Deli Traiteur, în mai multe țări europene.
Grupul franco-belgian Louis Delhaize l-a numit recent pe Charles de Jerphanion în funcția de director imobiliar. Misiunea acestuia este de a redefini și optimiza politica imobiliară a Louis Delhaize, care deține mai multe mărci de retail precum cora, Match, Truffaut, Animalis, Houra.fr sau Deli Traiteur, în mai multe țări europene.
"În România, proiectul prioritar este cora Brașov, unde cora România a achiziționat un teren într-o locație excelentă. La Brașov, dorim un proiect inovator pentru cora, iar în acest moment desfășurăm o selecție internațională pentru a alege cel mai potrivit partener, cu experiență pe proiecte complexe așa cum este cora Brașov, alături de care să devoltăm conceptul. Consultantul pentru selecția internațională este DTZ Echinox”, a declarat noul director imobiliar.
Charles de Jerphanion are 37 de ani și a lucrat timp de șase ani ca director de dezvoltare și director de investiții la Casino Groupe. Înainte de Casino, Charles de Jerphanion a fost asset manager și director de investiții la Affine Groupe.
cora România are în prezent doisprezece magazine, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care patru la București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și opt în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.