Tinerii români născuţi între 1990 şi 2000 reprezintă principala ţintă a companiilor producătoare de electronice, potrivit raportului de cercetare YouBus, realizat pe platforma YouthMonitor.ro. Potrivit cercetării, 15,1 % dintre tineri intenţionează să achiziţioneze un smartphone în perioada imediat următoare, în timp ce 10,1% sunt interesaţi de achiziţionarea unei tablete, iar 9,6 % de laptopuri.
Cele mai răspândite electronice printre tinerii din România sunt smartphone-urile (51,3%), laptopurile (52,9%) şi camerele foto digitale (53,9%).
În ceea ce priveşte afinitatea pentru branduri, tinerii din România sunt parţial aliniaţi cu piaţa mondială, cei mai mulţi dintre ei alegând telefoanele Samsung (35,8%). Pe locul al doilea se situează marca Nokia (34,1%), iar Apple se afla pe locul trei (8,4%).
Loialitatea faţă de brand nu se transmite însă de la telefoane mobile la tablete, în plan regional, tinerii din România având grade diferite de afinitate faţă de Samsung şi Apple. Producătorii romani încep să deţină o cotă importantă de piaţă: în jur de 25% dintre preferinţele tinerilor se îndreaptă în această directe.
Tinerii români născuţi între 1990 şi 2000 reprezintă principala ţintă a companiilor producătoare de electronice, potrivit raportului de cercetare YouBus, realizat pe platforma YouthMonitor.ro. Potrivit cercetării, 15,1 % dintre tineri intenţionează să achiziţioneze un smartphone în perioada imediat următoare, în timp ce 10,1% sunt interesaţi de achiziţionarea unei tablete, iar 9,6 % de laptopuri.
Cele mai răspândite electronice printre tinerii din România sunt smartphone-urile (51,3%), laptopurile (52,9%) şi camerele foto digitale (53,9%).
În ceea ce priveşte afinitatea pentru branduri, tinerii din România sunt parţial aliniaţi cu piaţa mondială, cei mai mulţi dintre ei alegând telefoanele Sa