Contracte cu asociaţiile şi convenţii individuale. Asta intenţionează să facă reprezentanţii Nova Apaserv în tentativa lor de a diminua suma pe care o are de recuperat operatorul de apă de la populaţia care locuieşte la blocuri.
Gabriel Cârlan, directorul general al Nova Apaserv susţine că debranşarea unei scări de bloc va fi ultima soluţie. El speră ca asociaţiile de proprietari să recupereze mai uşor restanţele, decât o fac angajaţii operatorului de apă.
„Vrem să facem un contract cu fiecare asociaţie şi în acelaşi timp o convenţie de facturare individuală. Ne-am gândit la toate variantele. Există şi riscul ca asociaţiile să încaseze banii şi să nu îi vireze la timp. Vom găsi o formă de colaborare astfel încât să nu avem probleme. Dacă toţi locatarii de pe o scară au plătit la asociaţie iar asociaţia nu a virat banii, atunci vor fi probleme. Cetăţeanul va merge la şeful de asociaţie şi îi va cere explicaţie. Debranşarea unei scări de bloc este ultima variantă pe care o luăm în calcul pentru că nu vrem să sancţionăm zece oameni care îşi achită facturile la timp, pentru unul care nu plăteşte”, a spus Gabriel Cârlan.
Contracte cu asociaţiile şi convenţii individuale. Asta intenţionează să facă reprezentanţii Nova Apaserv în tentativa lor de a diminua suma pe care o are de recuperat operatorul de apă de la populaţia care locuieşte la blocuri.
Gabriel Cârlan, directorul general al Nova Apaserv susţine că debranşarea unei scări de bloc va fi ultima soluţie. El speră ca asociaţiile de proprietari să recupereze mai uşor restanţele, decât o fac angajaţii operatorului de apă.
„Vrem să facem un contract cu fiecare asociaţie şi în acelaşi timp o convenţie de facturare individuală. Ne-am gândit la toate variantele. Există şi riscul ca asociaţiile să încaseze banii şi să nu îi vireze la timp. Vom găsi o formă de colaborare astfel încât să nu a