“Trăim într-un timp al revoluţiei (a dispozitivelor mobile – n.red). Gradul de penetrare în România al smartphone-urilor este în jur de 25%, ceea ce înseamnă că 25% din populaţie foloseşte aceste dispozitive. În Europa de Vest, acest număr e diferit de la ţară la altă, însă ajunge până la 70%, dar România recuperează repede”, a spus Markus Lause, director al diviziei Entreprise Business din cadrul Vodafone România în ediţia ZF Live Special din 6 noiembrie.
“Trăim într-un timp al revoluţiei (a dispozitivelor mobile – n.red). Gradul de penetrare în România al smartphone-urilor este în jur de 25%, ceea ce înseamnă că 25% din populaţie foloseşte aceste dispozitive. În Europa de Vest, acest număr e diferit de la ţară la altă, însă ajunge până la 70%, dar România recuperează repede”, a spus Markus Lause, director al diviziei Entreprise Business din cadrul Vodafone România în ediţia ZF Live Special din 6 noiembrie.
Ziarul Financiar Live a transmis în cadrul unei ediţii speciale de la summitul Microsoft, eveniment desfăşurat în Bucureşti, în zilele 6-7 noiembrie, la care au participat peste 1.200 de persoane, 36 de parteneri Microsoft şi 45 de experţi în IT. “Trăim într-un timp al revoluţiei (a dispozitivelor mobile – n.red). Gradul de penetrare în România al smartphone-urilor este în jur de 25%, ceea ce înseamnă că 25% din populaţie foloseşte aceste dispozitive. În Europa de Vest, acest număr e diferit de la ţară la altă, însă ajunge până la 70%, dar România recuperează repede”, a spus Markus Lause, director al diviziei Entreprise Business din cadrul Vodafone România în ediţia ZF Live Special din 6 noiembrie.
“Trăim într-un timp al revoluţiei (a dispozitivelor mobile – n.red). Gradul de penetrare în România al smartphone-urilor este în jur de 25%, ceea ce înseamnă că 25% din populaţie foloseşte aceste dispozitive. În Europa de Vest,