News 29 noiembrie 2013 va fi cea mai aşteptată zi a anului nu doar de către clienţii care caută reduceri, ci şi de retaileri şi de alţi comercianţi. Black Friday a adus în 2012 vânzări importante pentru magazinele participante, de peste 50 milioane de euro, iar pentru acest an estimările sunt destul de optimiste.
Ca şi în anii trecuţi magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi, scrie Mediafax.
Ideea unei zile în care reducerile se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig.
Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să câştige la cantitatea mai multor bunuri vândute.
Black Friday 2013. Cele mai câştigate din afacerea Black Friday sunt magazinele online, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit astfel să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate.
România a sărbătorit Black Friday pentru prima dată în anul 2011. Retailerii online, magazinele de electrocasnice şi distribuitorii de produse IT&C, electronice şi electrocasnice au avut de câştigat, unii mai mult, iar alţii mai puţin. Cert este că toată piaţa a avut de câştigat de pe urma sărbătorii americane Black Friday împrumutate cu succes şi în România.
Ce retaileri au anunţat reduceri
Black Friday 2013. Principalii retaileri IT care vor afişa reduceri pentru Vinerea Neagră sunt: eMAG, Evomag, PC Garage, F64, ClickShop, Marketonline, Azerty, Magazinultau, iar în cazul magazilelor de electrocasnic