Western Union şi Banca Transilvania au lansat, în premieră în România, serviciul de transfer de bani prin Mobile Banking. Noul serviciu permite trimiterea şi primirea de bani prin Western Union Money Transfer în şi din România şi/sau străinătate prin BT24 Mobile Banking, mBT24 (www.bt24.ro) al Băncii Transilvania. Astfel, clienţii băncii pot opta să facă transferuri financiare direct de pe telefonul lor mobil, banii ajungând sau putând fi primiţi în doar câteva minute din reţeaua de 515.000 de locaţii ale Agenţiilor Western Union din 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume.
"Vedem că tot mai mulţi consumatori îşi doresc să utilizeze sau utilizează deja noile tehnologii când primesc sau trimit bani. Astfel, transferurile de bani Western Union pe canalele electronice în cadrul băncilor au cunoscut o creştere de peste 50% în 2012 la nivel global. Prin lansarea transferurilor de bani prin Mobile Banking extindem şi facilităm accesul clienţilor din România la serviciile Western Union, în linie cu strategia noastră globală de evoluţie într-o companie multi-canal, multi-produs. Ne dorim să punem la dispoziţia consumatorului accesul digital la serviciile Western Union, alături de serviciul nostru clasic de transfer de bani", a declarat Gabriel Sorbo, director regional Western Union Italia, Spania, România, Grecia, Bulgaria, Portugalia, Malta şi Cipru.
Serviciul este accesibil clienţilor Băncii Transilvania 24/7, putând fi folosit de cei care au un cont deschis în lei, euro şi/sau USD. Clienţii pot trimite bani atât în străinătate, în reţeaua globală Western Union din peste 200 de ţări şi teritorii din lume, cât şi în România, direct din conturile personale, prin serviciul Mobile Banking mBT24. Se pot, de asemenea, primi sume de bani trimise prin Western Union din reţeaua internaţională sau locală, care vor fi virate direct în conturile personale ale desti