În locul fostului hipermarket Real, situat pe Calea Aradului, ăşi deschide porţile, pentru orădeni, un nou hipermarket. Este vorba despre Auchan, al treilea magazin din seria celor 20 preluate de la Metro Group
Auchan România inaugurează, mâine, 13 noiembrie, la Oradea, al treilea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan. Transformarea magazinului Real în Auchan a durat mai puţin de 3 săptămâni şi a constat, pe de o parte, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeţei de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor şi introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.
Pe o suprafaţă netă de vânzare de peste 6.000 de mp, noul hipermarket Auchan Oradea oferă locuitorilor o gamă de 40.000 produse. Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Oradea a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.
Sute de produse maghiare
În premieră pentru Oradea a fost dezvoltat în mod semnificativ sortimentul de produse maghiare, acestea fiind amplasate într-un raion dedicat, cu peste 300 de articole specifice care cu siguranţă vor fi apreciate de toţi – maghiari şi români.
În domeniul nealimentar, Auchan Oradea a extins substanţial raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbrăcăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, dar şi cele destinate întreţiner