Peste 60 de magazine online din România au anunţat deja că pregătesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai amplă campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale de la cei peste 280 de advertiseri din reţea. Vinerea de 29 noiembrie, ziua de vârf pentru reducerile online, va aduce anul acesta promoţii de până la 80% pentru o gamă largă de produse de Black Friday.
Potrivit tradiţiei americane, Black Friday sau Vinerea Neagră marchează ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoştinţei şi deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun. În acest an, reducerile de Black Friday vor atinge apogeul în vinerea de 29 noiembrie.
Ultimii ani au adus extinderea sărbătorii reducerilor şi pe piaţa din România, comercianţii online fiind cei care au promovat campania în rândul consumatorilor români. Fenomenul a luat amploare şi a generat vânzări spectaculoase magazinelor care au venit cu promoţii consistente.Black Friday în 2012, o zi cu vânzări de 15 ori mai mari
În 2012, potrivit datelor reţelei de afiliere 2Parale, s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obişnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi 9.477 de comenzi, în valoare de 3,2 milioane de lei, potrivit unui comunicat remis adevarul.ro.
”Dacă Black Friday 2012 a fost o acţiune de marketing fără precedent în online-ul românesc, avem semnale puternice de la advertiserii cu care lucrăm că 2013 va aduce implicarea unui număr mai mare de magazine. Estimăm că peste 100 de magazine online din 2Parale vor lansa oferte de Black Friday. Este un fenomen care aduce beneficii imediate şi pe termen lung atât cumpărătorilor, cât şi comercianţilor şi afiliaţilor”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.Ce magazine pregătesc oferte de Black Friday
Anul acesta, campania a atras intere