Pentru o viaţă sănătoasă nu este suficient să consumaţi zilnic doar fructe şi legume, ci şi iaurt, iar campania „1 iaurt pe zi, sănătatea ţi-o menţii” este o campanie care are ca obiectiv informarea românilor cu privire la importanţa iaurtului ca parte a unei alimentaţii zilnice echilibrate. Având un conţinut bogat în calciu, magneziu, fosfor, vitamina B12, vitamina D şi culturi vii de bacterii care reglează microflora intestinală, iaurtul previne osteoporoza şi cancerul de colon, ajută digestia, tratează constipaţia, reduce colesterolul, menţine tensiunea arterială la un nivel normal şi întăreşte sistemul imunitar.
Conform statisticilor, un român consumă în medie un produs lactat proaspăt pe săptămână, faţă de francezi - cinci produse pe săptămână, bulgarii - trei produse pe săptămână şi polonezii - două produse pe săptămână. Datele privind starea de sănătate, corelate cu cel mai scăzut consum de iaurt şi lactate proaspete din România, au determinat o companie din domeniul lactatelor să lanseze o campanie de informare şi educare pe termen lung despre beneficiile pe care le poate aduce consumul zilnic de iaurt.
Aceasta se concentrează în primul rând pe consumul de iaurt, dar aminteşte şi alte principii simple ce stau la baza unor deprinderi alimentare corecte, prin care se poate îmbunătăţi calitatea vieţii. „Noi am făcut un prim pas important prin campania „1 iaurt pe zi”, dar pentru a creşte impactul acestei misiuni invităm alături de noi şi alţi producători români de lactate, retaileri, instituţii guvernamentale, pentru ca împreună să aducem sănătatea prin alimentaţie echilibrată mai aproape de cât mai mulţi români”, declară Dieter Schulz, director general Danone pentru Europa de Sud-Est. Campania „1 iaurt pe zi” se va derula în perioada noiembrie 2013 - decembrie 2014 şi are în vedere acţiuni de informare a publicului general prin intermediul tv, pr