Britanicii aflaţi sub patronajul indian al celor de la Tata Motors au reiterat şi în oraşul celor 1001 de vise (Dubai Motor Show) ideea tot-terenului Jaguar C-X17, concept al cărui design curajos a fost decis şi rafinat de Ian Callum.
Jaguar intră pe o nişă nouă şi trasează prin C-X17 trei linii directoare: lux, timp liber şi funcţionalitate. Donator de organe, inclusiv sistemul de tracţiune integrală şi experienţa în off-road pentru conceptul întâiului SUV ce va poartă sigla cu felină este Range Rover Sport. În ceea ce privesc dimensiunile noului C-X17 (Lxlxh: 4.718 mm, 1.950 mm, 1.649 mm), nu poate fi pus semnul de congruenţă între acesta şi carcasa modelului RR Sport (4.850mm, 1.983 mm, 1.780 mm), nici măcar în dreptul valorii ampatamentului (2.905 mm la Jaguar şi 2.923 mm la omologul produs de Land Rover).
Forţând o comparaţie cu noul BMW X5 (4.885 mm, 1.938 mm, 1.726 mm), lucrurile suportă o paralelă doar până într-un anumit punct. Jaguar C-X17 este mai mult un crossover graţie consolelor sale scurtate şi a aspectului său de coupe supraînălţat în patru portiere. În habitaclul său, celor patru scaune „no-gravity” (fotolii stilizate ca nişte sculpturi ce par suspendate în aer) li se alătură alte două locuri-surogat decupate din portbagaj, care însă se pretează mai degrabă copiilor scoşi la un picnic în aer liber. Ampatamentul de 2.933 mm al SAV-ului bavarez de generaţie a treia, alura sa mai înaltă, caroseria având montanţii posteriori croiţi sub un unghi diferit cât şi plafonul mai puţin teşit, toate acestea sunt elemente ce-i permit BMW-ului X5 să poată fi dotat şi el opţional cu două scaune montate pe un al treilea rând, care se pot rabata individual în podea. Locurile din planul trei sunt însă ceva mai „umane” raportate la soluţia un pic forţată preferată de Jaguar pe C-X17, chiar dacă nemţii le recomandă pentru persoane de până la 1,50 metri înălţim