Christian Heinzmann va mai petrece trei ani în fruntea Tarom, care adună încă pierderi semnificative. O decizie cu miză uriaşă va fi schimbarea flotei de avioane a companiei. Sursa: AGERPRES
Chiar dacă şi-a mai redus pierderile sub conducerea lui Christian Heinzmann, Tarom este încă departe de a fi profitabilă.
Belgianul trebuie să arate că poate readuce Taromul pe linia de plutire, alături de un Consiliu de Administraţie (CA) proaspăt, care ar trebui să îi fie aliat în decizii. "Domnul Heinzmann rămâne", a clarificat ieri lucrurile ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu. Hotărârea trebuie însă validată într-o şedinţă urgentă a CA. Ministrul a şi trasat obiectivele lui Heinzmann: să întărească Tarom pe cursele interne şi regionale, dar şi să schimbe flota de avioane. "Toţi sunt de acord că trebuie unificată flota, pentru că sunt prea multe tipuri de avioane, ceea ce înseamnă costuri mari", a spus Mănescu. VICTORIE a MANAGERULUI privat la TAROM. Mandatul său va fi prelungit cu 3 ani! TAROM ar putea intra pe low cost!
Tarife uriaşe la intern
În prezent, Tarom deţine o flotă de 24 de avioane. George Marin, vicepreşedinte de Strategie în cadrul companiei, spune că cel mai probabil se va decide închirierea aeronavelor de care e nevoie, nu cumpărarea lor. Conducerea va face până la sfârşitul anului o analiză privind direcţiile de dezvoltare a companiei şi în funcţie de asta se va decide şi ce tipuri de aeronave sunt necesare.
El a adăugat că Tarom analizează două direcţii: intrarea pe segmentul low-cost sau atacarea de noi pieţe, în special din Asia. Următoarele rute noi programate sunt pentru Geneva şi Moscova. "Trebuie să revizuim modul de operare. Presiunea de la concurenţă şi în special de la operatorii low-cost e fantastică", a spus Marin. Ulterior, el a precizat că adoptarea modelului low-cost e totuşi improbabilă.
Tarom rămâne f