Peste 60 de magazine online din România au anunțat deja că pregătesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai amplă campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale de la cei peste 280 de advertiseri din rețea.
Vinerea de 29 noiembrie, ziua de vârf pentru reducerile online, va aduce anul acesta promoții de până la 80% pentru o gamă largă de produse, de la electronice și electrocasnice la haine, cărți și jucării pentru copii.
Potrivit tradiției americane, Black Friday sau Vinerea Neagră marchează ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoștinței și deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun. În acest an, reducerile de Black Friday vor atinge maximul în vinerea de 29 noiembrie.
Ultimii ani au adus extinderea sărbătorii reducerilor și pe piața din România, comercianții online fiind cei care au promovat campania în rândul consumatorilor români. Fenomenul a luat amploare și a generat vânzări spectaculoase magazinelor care au venit cu promoții consistente.
În 2012, prin 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România, s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obișnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi 9.477 de comenzi, în valoare de 3,2 milioane de lei (fără TVA).
”Dacă Black Friday 2012 a fost o acțiune de marketing fără precedent în online-ul românesc, avem semnale puternice de la advertiserii cu care lucrăm că 2013 va aduce implicarea unui număr mai mare de magazine. Estimăm că peste 100 de magazine online din 2Parale vor lansa oferte de Black Friday. Este un fenomen care aduce beneficii imediate și pe termen lung atât cumpărătorilor, cât și comercianților și afiliaților”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Ce magazine pregătesc oferte
Anul acesta