Black Friday vine şi anul acesta cu oferte pentru consumatori. Reducerile de Black Friday vor fi la diverse produse, iar site-urile îşi pregătesc serverele pentru a evita problemele care au apărut pe alocuri anul trecut. PC Garage mizează pe o arhitectură nouă a sistemelor din spatele site-urilor şi pe vânzări mari de tablete, smartphone-uri şi componente.
Continuăm seria discuţiilor despre Black Friday 2013 cu cei de la PC Garage. Silvia Zanfir, marketing manager al platformei online a răspuns întrebărilor adevarul.ro privind ziua de Black Friday, când reducerile vor atrage clienţii către site.
Strategia de Black Friday a început la PC Garage încă de pe 1 noiembrie, când a lansat campania “Cumperi la preţ de Black Friday”. Prin această campanie, clienţii care cumpără un produs acum, primesc diferenţa de preţ de Black Friday sub forma unui voucher de cumpărături pe site. E o modalitate prin care magazinele online îşi fidelizează audienţa, pentru că vorbim de clienţi care vor reveni şi a doua oară pentru cumpărături, dar îşi asigură şi un rulaj înainte de Black Friday, perioadă când vânzările stagnează în aşteptarea acestei zile.
PC Garage s-a lansat în 2005, iar în luna februarie 2008 se lansează forumul MyGarage.ro. Iată mai jos strategia de Black Friday a PC Garage.
Care au fost cele mai vândute produse în 2012 de Black Friday?
Clienţii care au ales să cumpere în 2012 de Black Friday de la PC Garage au comandat laptopuri, tablete, smartphone-uri şi componente.
Ce strategie de Black Friday există anul acesta?
În acest moment nu putem furniza detalii legate de strategia de Black Friday. Îţi pot spune că PC Garage s-a pregătit încă din luna iunie a acestui an, când a finalizat relocarea într-un spaţiu nou din Bucureşti, din zona Timpuri Noi. Noul sediu dispune de un depozit de 10 ori mai mare decât cel anterior, o suprafaţă de