Un camion cu marfă are nevoie de 18 ore pentru a traversa România de la sud la nord, iar Bucureştiul este în continuare deconectat de Europa din punctul de vedere al infrastructurii, este de părere Stefano Arganese, CEO al DHL Freight pe Europa Centrală şi de Sud-Est şi Orientul Mijlociu, Africa şi America.
„Dacă România şi-ar face o listă cu dorinţe de Crăciun atunci ar trebui ca prima dorinţă să fie o infrastructură mai bună. (...) Există autostradă de la Bucureşti la Constanţa, însă este nevoie şi de o infrastructură care să conecteze Bucureştiul de Europa“, spune Stefano Arganese.
DHL Freight este divizia de transport rutier a companiei de logistică DHL, controlată de gigantul Deutsche Post (Poşta Germană). În România divizia de transport rutier este prezentă de zece ani şi are două puncte de lucru în Bucureşti şi Timişoara. În cadrul ei lucrează 50 de angajaţi. Această divizie alături de cea de curierat (DHL Express) funcţionează pe piaţa locală sub firma DHL International România. „În Ungaria sau Cehia este diferit, nivelul de infrastructură este altul“, afirmă executivul care admite că a văzut progrese şi în România. „Cu cât se face mai mult, cu atât mai bine.“ Continuarea pe ZFCorporate
Un camion cu marfă are nevoie de 18 ore pentru a traversa România de la sud la nord, iar Bucureştiul este în continuare deconectat de Europa din punctul de vedere al infrastructurii, este de părere Stefano Arganese, CEO al DHL Freight pe Europa Centrală şi de Sud-Est şi Orientul Mijlociu, Africa şi America.
„Dacă România şi-ar face o listă cu dorinţe de Crăciun atunci ar trebui ca prima dorinţă să fie o infrastructură mai bună. (...) Există autostradă de la Bucureşti la Constanţa, însă este nevoie şi de o infrastructură care să conecteze Bucureştiul de Europa“, spune Stefano Arganese.
DHL Freight este di