Reţeaua belgiană de supermarketuri Mega Image, care în ultimii trei ani a făcut un salt de la 70 la aproape 270 de magazine, 210 dintre acestea funcţionând doar în Bucureşti, a devenit, potrivit datelor ZF, cel mai mare chiriaş de la parterul blocurilor din Capitală, un sector al comerţului care era dominat până nu de mult de marile lanţuri de farmacii şi bănci.
Exceptând lansarea reţelei Mic.ro, ajunsă între timp în faliment, belgienii au avut cea mai agresivă campanie de expansiune din retailul autohton, ţinând cont că în ultimii doi ani au deschis practic un magazin la fiecare cinci zile.
În Bucureşti reţeaua a ajuns la 116 supermarketuri Mega Image şi 93 de magazine de proximitate Shop & Go, potrivit datelor transmise de companie, după ce belgienii au atacat parterele blocurilor, dar şi clădiri de birouri, centre comerciale (Bucureşti Mall şi Plaza) sau terenuri cu vad bun pe care şi-au construit magazine proprii. Suprafaţa de vânzare a magazinelor operate de Mega Image în Bucureşti este de aproape 60.000 de metri pătraţi, luând în calcul o suprafaţă medie de 400 mp pentru un Mega Image, respectiv 110 mp pentru un Shop & Go. Reprezentanţii belgienilor nu au precizat date cu privire la suprafaţa magazinelor din Bucureşti.
Potrivit datelor ZF pe baza informaţiilor anunţate de-a lungul timpului de Mega Image, magazinele companiei au suprafeţe ce variază de la câteva zeci de metri (Shop & Go) la circa 2.500 mp (concept store-urile deschise de companie în Bucureşti, la Piaţa Gemeni şi în Piaţa Sudului, pe terenuri proprii). Cele mai multe magazine sunt deschise însă în spaţii închiriate. Continuarea pe ZFCorporate
Reţeaua belgiană de supermarketuri Mega Image, care în ultimii trei ani a făcut un salt de la 70 la aproape 270 de magazine, 210 dintre acestea funcţionând doar în Bucureşti, a devenit, potrivit datelor