Black Friday se apropie pe zi ce trece, iar magazinele online au venit deja cu oferte care pregătesc Vinerea Neagră de cumpărături.
Black Friday 2013 aduce reduceri de până la 99% în unele magazine, conform ofertei prezentate până acum. Black Friday pregăteşte sezonul de cumpărături de iarnă, iar CEL.ro, unul dintre cele mai mari magazine online, a investit 2 milioane de euro pentru a-şi face stocul.
De asemenea, între 22 şi 29 noiembrie se organizează o săptămână cu preţuri mici. Nu mai e destul ca magazinele să fie pregătite doar de Black Friday, ci şi în avanpremiera acestui eveniment, deoarece reducerile vin treptat, iar vânzările trebuie să continue.
CEL.ro a fost înfiinţat în anul 2004, ocupând în prezent locul doi în topul magazinelor online. Primele categorii de produse vândute au fost aparatele foto, apoi adăugându-se monitoarele şi laptopurile. În 2012, cifra de afaceri a CEL.ro a fost de 87 de milioane de lei. Deţine şi Depozitul de Calculatoare, prin magazinul online DC-Shop.
Iată răspunsurile reprezentantului CEL.ro, Bianca Dumitru.
---
Care au fost cele mai vândute produse în 2012 de Black Friday?
Cele mai vândute au fost laptopurile, telefoanele mobile, tabletele şi televizoarele LCD. Ca produse, cele mai vândut eau fost HP Compaq Presario CQ58, Samsung Galaxy SIII, Samsung S7562 Galaxy S Duos Dual Sim şi tableta Allview AllDro Speed Eco Plus.
Care este strategia CEL.ro de Black Friday 2013?
Noi vom organiza o săptămână cu preţuri mici între 22 şi 29 cu promoţii zilnice pe diferite categorii de produse.
Care sunt produsele către care se concentrează din ce în ce mai mult clienţii şi care ar putea fi vedetele zilei acesteia?
Lumea evoluează către mobil, aşa că vom avea cu siguranţă telefoane şi tablete la preţuri foarte bune.
Cum vă pregătiţi tehnic vorbind pentru întâmpinarea unui