Primăria Municipiului Piteşti oferă alternativa plăţii impozitelor şi taxelor locale online, cu ajutorul cardului bancar, prin Internet şi POS, fără comision.
În cazul plăţilor prin Internet, utilizând sistemul de plată electronică al Municipiului Piteşti, disponibil la adresa www.primariapitesti.ro - secţiunea "Impozite şi taxe locale", contribuabilii trebuie să solicite Serviciului Informatică din cadrul Primăriei Municipiului Piteşti înregistrarea ca utilizatori ai sistemului, operaţiunile de înregistrare şi alocare a parolei de acces fiind gratuite. Serviciile sunt oferite gratuit tuturor contribuabililor (persoane fizice şi persoane juridice) şi funcţionează 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână.
În cazul plăţilor prin Internet, utilizând Sistemul naţional electronic de plată online a taxelor şi impozitelor utilizând cardul bancar (SNEP), disponibil la adresa www.ghiseul.ro secţiunea Primăriei Municipiului Piteşti, contribuabilii (persoane fizice sau persoane fizice autorizate) pot efectua plata obligaţiilor fiscale fără autentificare. Pentru efectuarea plăţilor cu autentificare este necesară obţinerea credenţialelor (numele de utilizator şi parola) de la Primăria Municipiului Piteşti, după ce acestea se vor transmite de către operatorul SNEP.
Informaţii suplimentare privind modul de plată o obligaţiilor fiscale cu sau fără autentificare se pot obţine consultând ”Manualul de utilizare pentru contribuabili” disponibil la adresa de internet www.ghiseul.ro .
Centrele de încasare a impozitelor şi taxelor locale, unde sunt instalate POS-uri:
1. Strada Victoriei nr.24, sediul Primăriei – intrarea B (camera nr. 49 şi camera nr. 46) ;
2. Bulevardul 1 Decembrie 1918, Bloc M5a, parter (zona piaţă agroalimentară Găvana III) ;
3. Bulevardul Republicii Bloc 214, parter (zona Gară Sud) ;
4. Bulevardul Rep