Western Union si Banca Transilvania au lansat marti serviciul de transfer de bani prin Mobile Banking.Noul serviciu permite trimiterea si primirea de bani prin WU in si din Romania si/sau strainatate prin BT24 Mobile Banking.
Astfel, clientii bancii pot opta sa faca transferuri financiare direct de pe telefonul lor mobil, banii ajungand sau putand fi primiti in doar cateva minute din reteaua de 515.000 de locatii ale Agentilor Western Union din 200 de tari si teritorii din intreaga lume.
„Vedem ca tot mai multi consumatori isi doresc sa utilizeze sau utilizeaza deja noile tehnologii cand primesc sau trimit bani. Astfel, transferurile de bani Western Union pe canalele electronice in cadrul bancilor au cunoscut o crestere de peste 50% in 2012 la nivel global”, a spus Gabriel Sorbo, director regional Western Union Italia, Spania, Romania, Grecia, Bulgaria, Portugalia, Malta si Cipru.
Serviciul este accesibil clientilor Bancii Transilvania 24/7, putand fi folosit de cei care care au un cont deschis in Lei, Euro si/sau Dolari americani. Clientii pot trimite bani atat in strainatate, in reteaua globala Western Union din peste 200 de tari si teritorii din lume, cat si in Romania, direct din conturile personale, prin serviciul Mobile Banking mBT24. Se pot, de asemenea, primi sume de bani trimise prin Western Union din reteaua internationala sau locala, care vor fi virate direct in conturile personale ale destinatarilor.
In cazul trimiterilor de bani prin serviciul de Mobile Banking mBT24, intr-o prima faza, clientii pot efectua transferuri catre beneficiarii pre-definiti pe Gold cardul Western Union. In faza a doua, estimata sa fie implementata pana la sfarsitul acestui an, va fi lansata si o aplicatie pentru smartphone si tablete care va permite transferul catre orice beneficiar, in cazul trimiterilor de bani.