Mă rog, îţi rupi maşina pe drumul de la intrarea în Lupeni, pe strada Parângului, prin canalele cu capace lipsă dintre blocurile Lupeniului, dar adevărat este că pasajele la nivel cu calea ferată nu mai sunt o problemă.
Reabilitarea lor a fost de multe ori
sesizată de opoziţie în consiliul local. Iată că şi pasajul din zona Palatului Cultural Minerul din Lupeni a fost reparat. Dacă verificaţi cele două imagini, înainte şi după reabilitare, veţi vedea că nici nu era chiar aşa un mare chin, doar că fără finanţare externă bugetul local nu putea să suporte nici măcar această reparaţie.
Aşa cum a amintit şi deputatul Cristian Resmeriţă, „după douăzeci de ani, Primăria municipiului Lupeni în colaborare cu organele de resort au reuşit rezolvarea celei mai stringente probleme pentru conducătorii auto care tranzitează munici-piul Lupeni, respectiv reabilitarea celor două pasaje de cale ferată de pe raza municipiului Lupeni. Astfel că, după reabilitarea pasajului din zona Bărbăteni, se apropie de finalizare lucrările la cel de-al doilea pasaj de cale ferată, cel situat în zona Palatului Cultural Minerul din Lupeni”.
În consiliul local s-a discutat frecvent şi despre această lucrare, dar şi despre continuarea lucrărilor la pod, care nu au fost terminate la timpul lor şi au început să se degradeze şi să facă circulaţia mai incomodă ca la început, când era plin de gropi. Doar că banii pentru investiţii au întârziat, iar primarul a fost tras de urechi de guvernanţi că a angajat lucrări mai multe decât banii alocaţi şi aprobaţi pentru a fi cheltuiţi. Pe viitor sperăm ca Lupeniul să primească cât mai multe finanţări, mai ales europene, cum ne învaţă actualul guvern…
Mă rog, îţi rupi maşina pe drumul de la intrarea în Lupeni, pe strada Parângului, prin canalele cu capace lipsă dintre blocurile Lupeniului, dar adevărat este că p