Nicolae Demetriade, care a fost membru în Consiliul de Administraţie al Tarom şi director executiv-administrator până la 22 octombrie, spune, într-un interviu pentru HotNews.ro, că managerul privat Christian Heinzmann nu avea ce să caute în companie, că a venit măsuri care erau „gogoriţe“, iar criteriile de selecţie pentru managerul privat erau făcute pentru el.
„Domnul Heinzmann nu avea ce să caute la compania Tarom. Expertiza şi experienţa nu îl recomandă deloc la compania Tarom. Poate era bun la o companie cu două-trei avioane, unde să zboare fără concurenţă, unde nu sunt sindicate, unde să n-aibă probleme juridice cu întreg personalul, unde să n-aibă un board de directori care să îl supravegheze, unde să nu trebuiască să facă licitaţii. Unde să fie aşa ceva, o familie mai mititică. Ce plan a făcut dânsul de administraţie, unde a făcut copy-paste după 90% din propunerile făcute de ceilalţi directori dinainte. Dânsul n-a făcut nimic“, a spus Demetriade pentru HotNews.ro.
Fostul membru al Consiliului de Administraţie Tarom, care a fost şi director general al companiei în perioada 2001-2002, a mai spus că managerul privat Heinzmann „a venit cu nişte măsuri care erau gogoriţe“ şi că singura propunere a fost aceea de a angaja un agent general de vânzări pe toate pieţele, care „e o mare şmecherie“.
Nicolae Demetriade a adăugat că Hainzmann a fost recomandat ca expert în restructurări de companii aeriene şi că toată lumea a contat pe acest lucru. „El nu a făcut nici un pas spre restructurarea companiei. A făcut numai să păstreze o stare de lucru şi să îşi îmbunătăţească relaţiile cu sindicatele“, a spus Demetriade.
Fostul şef al Tarom din perioada 2001-2002 reclamă acum procedura defectuasă de selectare a managerului privat la Tarom şi consider că el era cel mai potrivit pentru această funcţie, întrucât respecta toate condiţ