Scris de A.S. - La sfârşitul săptămânii trecute vă anunţam că s-a întâmplat în sfârşit „minunea”, că trecerea de cale ferată de la ieşirea din Timişoara spre Moşniţa, aflată într-un stadiu avansat de degradare, a intrat în reparaţii. După ce a intervenit proprietarul căii ferate, marţi şi-a trimis muncitorii acolo şi primăria, pentru a reface şoseaua până la şine. Lucrările, deşi pe o porţiune de zeci de metri, au condus la paralizarea traficului în zonă în toiul zilei.
În jurul orei 11:00 erau cozi kilometrice pe ambele sensuri de mers pe ruta Timişoara – Moşniţa. Unii şoferii s-au dat jos din maşini să vadă ce se întâmplă, de ce nu înaintează, iar alţii au preferat să meargă pe contrasens cât au putut ca să ajungă mai în faţă… „Misterul” a fost dezlegat când au ajuns la trecerea de cale ferată-problemă şi au văzut că este decopertată porţiunea de drum până la şine şi se lucrează.
Dacă la finele săptămânii trecute, când s-a intervenit la liniile de cale ferată, circulaţia a fost deviată prin zonele laterale şi s-a mai putut trece, acum traficul a fost complet blocat când pe o bandă, când pe alta. Circulaţia a fost paralizată.
Iar situaţia a persistat şi în cursul după-amiezii, când am fost sesizaţi cu privire la modul în care se circulă pe drumul Timişoara – Moşniţa şi cum se lucrează acolo, de o şoferiţă nemulţumită că a petrecut mai bine de o oră la coadă, chiar dacă poliţiştii dirijează circulaţia, în condiţiile în care nu există o altă rută pentru a evita zona respectivă…
De ce nu s-a putut interveni noaptea, având în vedere că este vorba de o porţiune scurtă de drum? Oficialii Primăriei Timişoara spun că ar fi fost… prea scump, că nu le pot impune firmelor cu care au contracte să-şi programeze astfel lucrările şi că nu peste tot sunt întrunite condiţiile pentru a se putea lucra pe întuneric.
„O zi, două zile, va fi greu, după care oamen