Oficialii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri din Iaşi (DRDP) susţin că lucrările la singurul drum naţional de pământ din ţară, cel dintre Manoleasa şi Rădăuţi Prut, se derulează conform graficului.
Potrivit lui Ovidiu Laicu, directorul DRDP, prima parte a lucrărilor programate pentru acest an se va finaliza până la începutul lunii viitoare. „Până acum s-a profilat vechiul terasament cu un autogreder, după care i s-a dat o formă cu lama, iar acum se pune un strat de balast de aproximativ 30 de centimetri, care va fi ajustat cu nisip”, a spus oficialul.
Lucrările pe tronsonul de aproximativ 25 de kilometri vor fi reluate din primăvară.
Pentru execuţia acestor lucrări, statul a acordat un milion de lei, după ce atât premierul Victor Ponta, cât şi Narcis Neaga, şeful Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) au precizat că este o ruşine să se mai vorbească în anul 2013 despre drumuri naţionale de pământ.
În vizitele celor doi oficiali în Botoşani, premierul şi şeful CNADNR s-au interesat şi de tronsonul care leagă Manoleasa de Rădăuţi Prut, spunând că se aşteaptă ca artera să fie adusă la nivelul unui drum naţional.
Oficialii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri din Iaşi (DRDP) susţin că lucrările la singurul drum naţional de pământ din ţară, cel dintre Manoleasa şi Rădăuţi Prut, se derulează conform graficului.
Potrivit lui Ovidiu Laicu, directorul DRDP, prima parte a lucrărilor programate pentru acest an se va finaliza până la începutul lunii viitoare. „Până acum s-a profilat vechiul terasament cu un autogreder, după care i s-a dat o formă cu lama, iar acum se pune un strat de balast de aproximativ 30 de centimetri, care va fi ajustat cu nisip”, a spus oficialul.
Lucrările pe tronsonul de aproximativ 25 de kilometri vor fi reluate din primăvară.
Pentru execuţia acestor lucrăr