Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri din an, este aşteptată cu nerăbdare de milioane de români, iar primele informaţii au început să vină de la retaileri.
Sărbătoarea reducerilor, Black Friday, împrumutată de la americani, cade pe 29 noiembrie anul acesta. Retailerii se pregătesc pentru a face faţă numărului mare de comenzi şi pentru a nu repeta greşelile de anul trecut. O mutare interesantă au făcut cei de le evoMAG care au ales să înceapă Black Friday mai devreme cu o săptămână, pe 22 noiembrie. Magazinul online a anunţat reduceri de până la 70%. Anul trecut, evoMAG a avut 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate şi peste 250.000 de vizitatori unici. “Pentru anul acesta ne aşteptăm la o creştere de cel puţin 30 – 40% în comparaţie cu anul trecut, până la aproximativ 350.000 – 400.000 de vizitatori unici”, a precizat Mihai Pătraşcu.
eMAG, cel mai mare magazin online din ţara noastră, a avut anul trecut peste 2,6 milioane de vizite şi comenzi în valoare de 12 milioane de euro într-o singură zi. Până la finalul weekendului, valoarea totală a comenzilor depăşea 15 milioane de euro. Numărul produselor puse în vânzare a depăşit 120.000 de unităţi, iar comenzile au fost peste aşteptări, ajungând şi până la 1.638 pe minut, astfel încât, la doar patru ore de la lansarea promoţiei, aproape întreg stocul dedicat acestei zile a fost epuizat. Până la sfârşitul zilei, clienţii eMAG plasaseră mai bine de 92.000 de comenzi pe site. În total, aceştia au cumpărat peste 150.000 de produse. Reducerile totale aplicate la acest stoc de produse au depăşit 5 milioane de euro. Anul acesta, eMAG pregăteşte un eveniment şi mai mare, de trei ori mai mare decât cel de anul trecut, potrivit surselor Capital. Compania nu a comunicat nimic până în prezent despre campania Black Friday de anul acesta, însă derulează campania “November Fest! Promoţii de-o zi, în