Ca în multe sectoare din construcţii, exporturile sunt considerate lozul câştigător şi de către principalul producător de uşi de garaj din ţară. Ciprian Oprea vede posibilă depăşirea afacerilor locale de rulajul din străinătate
Şi-a început afacerea în bucătăria unui apartament cu două camere, pentru care plătea o chirie de 30 de dolari, iar acum deţine 30% din piaţa de uşi de garaj şi rulouri pentru ferestre, a cărei valoare este estimată la circa 15 mil. euro.
Povestea lui Ciprian Oprea, directorul general şi unul dintre acţionarii MCA Grup, începe imediat după Revoluţie, când student fiind a început să lucreze ca agent imobiliar, a continuat cu vânzarea de blugi Big Star importaţi din Turcia şi de sisteme de alarmă. Dorinţa sa de a deveni antreprenor l-a motivat să preia firma de cadastru şi proiectare a soacrei sale şi să o transforme în comerciant de uşi de garaj şi rulouri. Pe o piaţă încă tânără, în 1998, clienţii firmei nu puteau fi decât puţinii români care făcuseră cunoştinţă cu stilul de viaţă occidental. Primele uşi de garaj le-a montat pentru angajaţi ai Ministerului de Externe şi ai serviilor de informaţii. Treptat, afacerea a crescut de la nivelul unui apartament situat la etajul şapte al unui bloc vechi la un garaj cu grădină şi ulterior un mic depozit.
Produsele importate din Vest, prin cataloage de prezentare, l-au pus în contact cu pieţe de zece ori mai mari decât cea din România. În 2009 a hotărât să iasă cu produsele sale la export, iar acum acoperă regulat opt state europene: Belgia, Franţa, Italia, Austria, Bulgaria, Ungaria, Serbia şi Moldova. Prima lecţie pe care a învăţat-o despre afacerile la export a fost că nu poţi fi considerat serios dacă practici preţurile din România. După ce a crescut preţurile cu 25%, lucrurile au început să se mişte, iar acum exporturile îi asigură o profitabilitate de două