„Toate măsurile de prevenire pentru a proteja Constanţa, Portul şi mediul au fost luate”, a declarat, ieri, Mihai Andrei, directorul Autorităţii Navale Române, cu privire la cazul navei Flaminia. Directorul ANR a menţionat că nu doar instituţia pe care o conduce a permis navei să intre în Portul Constanţa, ci şi Agenţia de Mediu. În această ordine de idei, Andrei a afirmat că, „din punct de vedere al condiţiilor de mediu, s-a dovedit că toate îngrijorările au fost exagerate”.
În ceea ce priveşte perspectiva economică, directorul ANR a subliniat: „Au fost date locuri de muncă la foarte mulţi oameni pentru a face reparaţiile în zona afectată (n.r. de pe navă). Din punct de vedere economic, pentru Constanţa, cazul Flaminia a fost un succes. Constanţa şi Daewoo Mangalia erau supăraţi (n.r. că a plecat nava), pentru că ar fi câştigat nişte bani. Reparaţiile ar fi însemnat 10 milioane de euro. Noi, românii, am pierdut din afacerea Flaminia, prin plecarea ei”.
Mihai Andrei a ţinut să menţioneze şi că „fenomenul Flaminia nici n-a fost foarte bine explicat de la început”, dar şi că în opinia sa, „nu s-a greşit nicăieri”.
Întrebat dacă nava Flaminia va reveni în Portul Constanţa, directorul Autorităţii Navale Române a afirmat că „programul navei îl ştie doar operatorul” şi că „dacă alţii nu vor fi în stare să o primească, probabil se va întoarce”. Amintim că nava Flaminia a plecat din Constanţa cu destinaţia Danemarca. „Toate măsurile de prevenire pentru a proteja Constanţa, Portul şi mediul au fost luate”, a declarat, ieri, Mihai Andrei, directorul Autorităţii Navale Române, cu privire la cazul navei Flaminia. Directorul ANR a menţionat că nu doar instituţia pe care o conduce a permis navei să intre în Portul Constanţa, ci şi Agenţia de Mediu. În această ordine de idei, Andrei a afirmat că, „din punct de vedere al condiţiilor de mediu, s-a dovedi