La doi ani de la lansarea primului hibrid de serie, Cayenne S Hybrid, inginerii Porsche aduc Panamera S e-Hybrid, o versiune cu încărcare la priză a Panamera S Hybrid.
Faţă de vechea Panamera, hibridul Porsche vine, la exterior, cu un facelift, dar la interior schimbările nu sunt mari. Diferenţa semnificativă adusă de Panamera S e-Hybrid se află sub capotă.
Noul Porsche Panamera are două motoare, un V6 de 333 CP pe benzină şi un motor electric de 95 de CP, care este alimentat de un set de baterii litiu-ion. Motorul electric poate fi încărcat fie la priză, fie prin recuperarea energiei utilizate la frânare, fie de către motorul pe benzină, care funcţionează şi ca generator pentru baterii şi are o durată de viaţă cuprinsă între 16 şi 32 de kilometri.
Cele două motoare scot o putere maximă de 416 CP, astfel că şoferii pot ajunge de la 0 la 100 km/h în 5.5 secunde, la un consum de doar 3.1 litri/100 km în regim mediu mixt.
De asemenea, noul Porche nu are vitezometru, în locul său fiind un indicator de putere, dar şi câteva butoane noi pe consola centrală, dar aceeaşi dispunere a zonelor de comandă precum cea existentă înainte de facelift.
În România, Porsche Panamera S e-Hybrid pleacă de la 121.000 de euro.
'); document.write(''); } var domain = document.domain; var domain_split = domain.split('.'); var cHannel_domain = domain_split[domain_split.length-2] + "." + domain_split[domain_split.length-1]; document.write(unescape("%3Cscript src='http://worker.contentchannel.ro/player/singleplayer_max/684f3bbef429bb7cc984da9798c46f84/"+ cHannel_domain +"' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); // ]]>
La doi ani de la lansarea primului hibrid de serie, Cayenne S Hybrid, inginerii Porsche aduc Panamera S e-Hybrid, o versiune cu încărcare la priză a Panamera S Hybrid.
Faţă de vechea Panamera, hibridul Porsche vine, la exterio