Se anunţă vremuri grele pentru circa 100 de familii din 3 cartiere ale Băii Mari care nu şi-au achitat facturile la apă. Asta pentru că SC VITAL SA continuă activitățile de recuperare a creanțelor de la abonații restanțieri, până la finele acestei săptămâni urmând a fi verificați utilizatorii serviciilor din municipiul Baia Mare. Abonații individuali ai serviciului din municipiul reședință de județ care au facturi restante din luna iulie 2013 vor fi debranșați de la rețeaua de distribuție.
“Vor rămâne fără apă la robinete în jur de 100 de abonați din cartierele Gării, Decebal și Săsar, care nu au trecut pe la casieriile societății nici în urma primirii somațiilor. Menționăm că aceste măsuri, sunt luate în conformitate cu legislația existentă în domeniu (Legea 51/2006 și Legea 241/2006) privind sistarea apei potabile.
În paralel, 500 de somații vor ajunge la abonații individuali din municipiul Baia Mare care înregistrează restanțe la plata facturilor către SC VITAL SA din luna august a.c”, au anunţat oficialii societăţii Vital.
Trebuie ştiut faptul că în cazul în care abonații vor fi debranșați de la rețea, rebranșarea se va efectua după achitarea la zi a facturilor restante, precum și a taxei de rebranșare, în valoare de 41 de lei pentru persoane fizice și 125 de lei pentru persoane juridice.
În conformitate cu art. 216(3) din Contractul de furnizare/prestare și utilizare a serviciilor de apă și canalizare, ”repunerea în funcțiune a branșamentului se face în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la achitarea obligațiilor de plată pentru care utilizatorul a fost debranșat.”