Clasa mică a fost şi este un segment de volum în Europa, segment care nu a fost ignorat de japonezii de la Mitsubishi. Până acum un an în gamă era Colt, modelul care era disponibil nu doar în cinci uşi, ci şi în trei, coupe-cabriolet cu hard-top retractabil. Acum Space Star se doreşte altceva. Este o maşină de clasă mică, ce se încadrează în cerinţele unui constructor japonez, dar care spre deosebire de Colt pune mai mult accentul pe utilitate.
Principalele atuuri ale lui Space Star sunt motorul şi preţul. Preţul este cuprins între 9.440 de euro, în cazul versiunii de bază, cu motor de 1,0 litri 71 CP şi echipare Inform care include aer condiţionat, computer de bord, geamuri electrice şi radio-CD cu MP3. Tocmai pentru că nu are în standard airbaguri laterale sau de tip cortină, Space Star a primit doar patru stele la testele de siguranţă EuroNCAP.
Designul noului model a schimbat radical strategia comparativ cu cel de pe vechiul Colt. Avem acum un design clasic, „cuminte”, deloc inovativ. Poate că explicaţia stă în faptul că maşina este acum una globală şi trebuie să respecte cerinţele şi din Asia, Europa sau America.
Odată intrat în interior, primul lucru de remarcat este modul în care s-a inspirat constructorul nipon din strategia Dacia. Habitaclul este dominat de plastic de culoare închisă, sistemul de aer condiţionat manual funcţionează pe aceleaşi principii ca cel de le modelele Dacia, iar computerul de bord e acţionat cu ajutorul unei pârghii mici de pe ceasurile de bord. În plus, tot ca la Dacia, indicatorul pentru temperatura exterioară este „integrat” în meniul computerului de bord şi nu există un display separat. Scaunele sunt confortabile la drumuri scurte, dar par firave şi subţiri decât şi-ar fi dorit clientul. Suportul lateral este unul optim, iar bancheta spate este una dreaptă, fără un contur care să ofere vreun confort suplime