După luni de negocieri şi discuţii, fuziunea dintre American Airlines şi US Airways pentru a crea cea mai mare companie aviatică din lume a ajuns la final. Ieri, Departamentul pentru Justiţie a SUA şi cele două companii implicate în tranzacţie au ajuns la un acord, cu doar două săptămâni înainte ca acest caz să ajungă în instanţă, informează New York Times.
Rezultatul: US Airways va cumpăra American Airlines, fiind astfel înfiinţată cea mai mare linie aeriană din lume destinată transportului de pasageri, cu cea mai mare flotă – American Airlines.
Citeşte şi: Renunţă Tarom la Boeing şi Airbus pentru Mitsubishi?
Valoarea fuziunii este de 14,3 miliarde de dolari, iar viitoarea companie aviatică va opera 6.700 de zboruri pe zi.
Iniţial, Departamentul pentru Justiţie a susţinut faptul că acestă fuziune ar încălca legislaţia antitrust din SUA, ar reduce concurenţa în sectorul de profil şi ar duce la creşterea preţurilor pentru consumatori.
După luni de negocieri şi discuţii, fuziunea dintre American Airlines şi US Airways pentru a crea cea mai mare companie aviatică din lume a ajuns la final. Ieri, Departamentul pentru Justiţie a SUA şi cele două companii implicate în tranzacţie au ajuns la un acord, cu doar două săptămâni înainte ca acest caz să ajungă în instanţă, informează New York Times.
Rezultatul: US Airways va cumpăra American Airlines, fiind astfel înfiinţată cea mai mare linie aeriană din lume destinată transportului de pasageri, cu cea mai mare flotă – American Airlines.
Citeşte şi: Renunţă Tarom la Boeing şi Airbus pentru Mitsubishi?
Valoarea fuziunii este de 14,3 miliarde de dolari, iar viitoarea companie aviatică va opera 6.700 de zboruri pe zi.
Iniţial, Departamentul pentru Justiţie a susţinut faptul că acestă fuziune ar încălca legislaţia antitrust din SUA, ar reduce concurenţa în sectorul de profil şi ar duce l