Imediat după ultima cursă a sezonului, la Valencia, piloţii au rămas pe pământ spaniol pentru primele teste oficiale ale sezonului 2014. Dacă la vârf lucrurile au rămas la fel, cu Marquez şi Pedrosa la Repsol Honda şi Lorenzo şi Rossi la Yamaha Racing, majoritatea celorlalte echipe au beneficiat de noutăţi. Atât la nivelul piloţilor, acolo unde s-au produs mai multe miscări de trupe, cât şi în ceea ce priveşte motocicletele, mişcare dată de noul regulament care va intra în vigoare la anul.
Astfel, fotoreporterii au urmărit la lucru în ultimele zile prestaţiile lui Nicky Hayden, pe o Honda RCV1000R pentru Aspar Team, lui Cal Crutchlow pe prototipul Ducati Desmosedici, lui Scott Redding la GO&FUN Honda Gresini sau ale fraţilor Espargaro. Pol beneficiază de o Yamaha la Tech3, în timp ce Aleix, campionul acestui sezon la clasa CRT, pilotează o Yamaha prototip de serie limitată la NGM Forward Racing.
Imediat după ultima cursă a sezonului, la Valencia, piloţii au rămas pe pământ spaniol pentru primele teste oficiale ale sezonului 2014. Dacă la vârf lucrurile au rămas la fel, cu Marquez şi Pedrosa la Repsol Honda şi Lorenzo şi Rossi la Yamaha Racing, majoritatea celorlalte echipe au beneficiat de noutăţi. Atât la nivelul piloţilor, acolo unde s-au produs mai multe miscări de trupe, cât şi în ceea ce priveşte motocicletele, mişcare dată de noul regulament care va intra în vigoare la anul.
Astfel, fotoreporterii au urmărit la lucru în ultimele zile prestaţiile lui Nicky Hayden, pe o Honda RCV1000R pentru Aspar Team, lui Cal Crutchlow pe prototipul Ducati Desmosedici, lui Scott Redding la GO&FUN Honda Gresini sau ale fraţilor Espargaro. Pol beneficiază de o Yamaha la Tech3, în timp ce Aleix, campionul acestui sezon la clasa CRT, pilotează o Yamaha prototip de serie limitată la NGM Forward Racing.