Profesorii vrânceni care vor să-şi împărtăşească experienţa didactică colegilor din alte ţări sunt invitaţi să participe la concursul „Extremely Short Story Competition”. Acesta constă în redactarea unui text de nici mai mult, nici mai puţin de 50 de cuvinte pe o temă legată de experienţa de profesor şi despre modul în care un profesor poate schimba cursul vieţii elevilor săi. Textul poate fi sub formă de versuri sau proză, ficţiune sau realitate, narativ, descriptiv sau o meditaţie asupra predării limbii engleze.
Temele concursului „Reaching children through teaching” sunt „Happiest memory as a teacher”, „Best lesson I’ve ever taught” şi „One lesson I have learned from my students”. Profesorii interesaţi se pot înscrie în concurs pe site-ul Shakespeare School, la adresa http://shakespeare-school.ro/profesori/extremely-short-story-competition, până pe 15 decembrie.
Jurizarea este făcută, într-o primă etapă, de o echipă de profesori de la Shakespeare School. Cele mai creative 30 de texte selectate vor intra în finală şi vor fi evaluate de un juriu internaţional, format din reprezentanţi ai Shakespeare School, Fischer International şi British Council. De asemenea, din juriu va face parte şi Peter Hassall, iniţiatorul proiectului.
Profesorii vrânceni care vor să-şi împărtăşească experienţa didactică colegilor din alte ţări sunt invitaţi să participe la concursul „Extremely Short Story Competition”. Acesta constă în redactarea unui text de nici mai mult, nici mai puţin de 50 de cuvinte pe o temă legată de experienţa de profesor şi despre modul în care un profesor poate schimba cursul vieţii elevilor săi. Textul poate fi sub formă de versuri sau proză, ficţiune sau realitate, narativ, descriptiv sau o meditaţie asupra predării limbii engleze.
Temele concursului „Reaching children through teaching” sunt „Happies