Primul magazin de încălţăminte al brandului german Tamaris din Cluj s-a deschis astăzi în centrul comercial Polus Center.
Brandul Tamaris a fost adus pe piaţa locală, în franciză, de către antreprenorul ieşean Petru Chiriac şi partenera sa în business Corina Gheorghiţă. Cei doi oameni de afaceri au decis la finalul anului trecut să aducă în România două noi lanţuri de magazine de încălţăminte, Tamaris şi Staccato, pentru a-şi întări astfel poziţia pe piaţa locală, unde activează de 13 ani cu brandul Il Passo.
Antreprenorul ieşean mizează pe faptul că magazinele sale vor reuşi să aibă o creştere a vânzărilor (like for like) în 2013, după ce pentru sezonul toamnă-iarnă estimează un avans de 8% în euro.
Cifra de afaceri totală pentru acest an, ce ia în calcul şi deschiderile de noi unităţi, va ajunge la 6,7 milioane de euro (fără TVA). Potrivit ultimelor informaţii, cele trei branduri sunt operate prin intermediul a trei companii, Hobs Expert, Solo Scarpa şi Pestos, care au avut în 2012 afaceri cumulate de 29 mil. lei (6,5 mil. euro), potrivit site-ului Ministerului de Finanţe.
Il Passo se adresează clienţilor cu venituri medii şi peste medie, concurenţii companiei fiind Otter, Humanic sau Musette. Tamaris se adresează persoanelor cu venituri medii, iar Staccato tinerilor atenţi la ultimele trenduri ale modei. Omul de afaceri din Iaşi estimează că va încheia anul cu un total de 21 de magazine pe piaţa locală. Piaţa locală de încălţăminte, evaluată la circa 700-800 mil. euro, este dominată de jucători cu acţionariat românesc, precum Il Passo, Musette, Benvenuti, Otter sau Leonardo.
Primul magazin de încălţăminte al brandului german Tamaris din Cluj s-a deschis astăzi în centrul comercial Polus Center.
Brandul Tamaris a fost adus pe piaţa locală, în franciză, de către antreprenorul ieşean Petru Chiriac şi partenera