Cu totii ne-am asteptat ca ziua marilor reduceri - Black Friday - sa fie pe 29 noiembrie, la fel ca in Statele Unite ale Americii – de unde a fost si importata aceasta sarbatoare. Insa unii retaileri locali au gasit mai oportuna data de 22 noiembrie. Vezi ce vanzari estimeaza eMag si Flanco in „Vinerea Neagra”.
Iulian Stanciu, director general eMag, si Violeta Luca, CEO-ul Flanco, au declarat joi ca cei doi retaileri vor organiza cea de-a treia editie a Black Friday pe 22 noiembrie.
De asemenea, si evoMag a anuntat ca va sarbatori Black Friday tot pe data de 22 noiembrie.
De ce petrecem mai devreme?
„Daca am importat din SUA aceasta sarbatoare nu inseamna ca trebuie sa o respectam in totalitate. Putem alege o alta data, mai potrivitta pentru clientii nostri”, a subliniat Stanciu.
Oficialii eMag si Flanco au mentionat ca au ales data de 22 noiembrie, in loc de 29 noiembrie, deoarece doresc ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae. De asemenea, ei au spus ca sunt zile libere legale pe 30 noiembrie si 1 decembrie, astfel ca transportul ar putea fi afectat, iar angajatii ar trebui sa fie platiti dublu.
Ei au mai mentionat faptul ca prognoza meteo arata ca dupa 20 noiembrie incepe sa ninga, fapt care ar ingreuna transportul produselor, iar o parte dintre clienti vor dori sa le ofere cadou.
„Pentru ziua celor mai mari reduceri din an, eMag tinteste vanzari in valoare totala de peste 22 de milioane de euro (98 milioane de lei), dublu fata de vanzarile generate in 2012 cu aceeasi ocazie”, a spus Stanciu.
El se asteapta ca eMag sa aiba in ziua de Black Friday circa 200.000 de comenzi intr-o singura zi si peste 4 milioane, poate 5 milioane, de vizite pe site.
Stanciu estimeaza zeci de tiruri de produse vor pleca in fiec